پادکست فارسی فنامنا – 27 آبان 1397

صدای سخن عشق، سرباز قانون شکن، چند دستور غذای محلی و کلی داستان واقعی دیگر با آراز و نفیسه در دومین قسمت از پادکست فارسی فنامنا. و البته رونمایی از نسخه اول لوگوی فنامنا.

پادکست فارسی فنامنا

پادکست فارسی فنامنا را که با فید پادکست به راه بادیه منتشر می شود، می توانید روی بیشتر اپ های پادکستینگ گوش بدهید.

Apple PodcastsCastboxRadio PublicPocket CastsSpotifyGoogle PodcastsAnchor

آدرس ایمیل و کانال تلگرام پادکست به راه بادیه.

آدرس صفحه اینستاگرام و توئیتر به راه بادیه.

اگر شما هم مایل هستید درباره زندگی خودتان حرف بزنید می توانید در پادکست فارسی فنامنا شرکت کنید.

14 دیدگاه

  1. چی میشد اگر در سایتی مث پیکوفایل هم واسه دانلود میذاشتید. من چند تا از این لینک هارو امتحان کردم و موفق نشدم.
    حتما دلیل موجهی برا این دارید.

  2. علت اینکه به رادیو بیش از سایر رسانه علاقمند هستم اینست که هر کسی میتونه صرفا با شنیدن تن صدا و ادبیات کلامی و روایی شخصیت های، مثلا یک نمایشنامه رادیویی، یک تصویر خاص از شکل و ظاهر و نیز فرم کاراکتر آنها، در ذهن خویش ایجاد و در قالب یک شاهد ماجرا، به اعماق قصه هاو غصه هایشان رفته و با آنها همراه بشه و در مجموع به نوعی حس خلاقیت، همذات پنداری، همدردی و همدلی که صرفا مختص خودش می تواند باشد، دست بیابد. ..
    تصور می کنم پادکست‌های فنامنا واجد چنین خصوصیاتی شده است..

  3. سلام و عرض ادب
    جناب سخاوتی عزیز ما نمیتونیم آنلاین گوش بدیم و دوس داریم دانلود کنیم و توی ماشین گوش بدیم ….
    لطفا راهنمایی کنید که چطور این پادکست ها رو دانلود کنیم
    با تشکر

    1. بیشتر اپلیکیشن های پادکستینگ به شما این امکان را می دهند که پادکست را دانلود کنید و بعدا آفلاین به آن گوش بدهید. اما اگر منظور شما دانلود فایل و گوش کردن به آن توسط ضبط ماشین است، تنها راهی که به ذهن من می رسد انتقال صدا از گوشی یا تبلت به ضبط ماشین است که این روزها مثل آب خوردن است.

  4. من خیلی دوست داشتم که نفیسه انقدر راحت و دلنشین صحبت میکرد. ولی فکر میکنم به جنبه تاهل در عشقش درست پرداخته نشد. عشق قشنگه ولی اگه باعث رنج کسی بشه که قرار بوده بهش متعهد باشی دیگه اون قسمتش قشنگ نیست. مگه اینکه طرف مقابل هم در همین مایند ست باشه ( که میشه اینجا بحث کرد چرا اصلا ازدواج). برداشتم از حرف های نفیسه این بود که انگار مدام به دنبال این عشق موازی رابطه ازدواجش هست. من‌مدت هاست دور از ایران زندگی میکنم و برداشتم از نرم ایران کامل نیست ولی میتونم بگم که این مدل «ازدواج+عشق موازی» یه الگوی شایع و موجه تو فرهنگ امریکای شمالی نیست. اینجا کسی که میخواد پارتنرهای متعدد داشته باشه معمولا وارد ازدواج نمیشه.

    1. در پادکست فنامنا جنبه خاصی از زندگی شرکت کنندگان را بررسی یا تحلیل نمی کنیم. قضاوت هم همینطور. تنها چیزی که اهمیت دارد بازگو کردن صادقانه اتفاقهایی است که برایشان افتاده است.
      البته شما همچنان می توانید قضاوت و تحلیل و زشت و زیبایی را که در ذهنتان اتفاق می افتد برای ما بنویسید.
      ممنون که گوش می دهید و فیدبک.

  5. من واقعاا از هر دوتا مهمون پادکست لذت بردم. هر دوشون شبیه خودشون بودن و این خوب بود. ینی مثلا نفیسه راحت خودش بود و راحت بود که بگه متاهله یا یه عشق دیگه داشته یا هرچی. و آراز هم خیلی اکی بود و بدون اینکه خجالت بکشه مثلا میگفت تنهاس و هیچ دوستی نداره تو استامبول و اینا.
    نکته ی دوم اینه که برخورد مهمونا با پدیده ی عشق خیلی عجیب بود. زیادی جدیش میگرفتن و خیلی برام جالب بود که اییییینقدر به نظرشون عشق پدیده ی تاثیرگذاریه، اینقدر که یه عشق جدید پیدا کردن خیلیی سخته و اینا.

    آهان و اینکه بعد از گوش دادن پادکست، به علت تعریف بسیااار زیادی که عشق و عاشق شدن تو پادکست شده بود، به طرز وحشتناکی افسرده شدم که همچین اتفاقی تا حالا برام نیفتاده، و اینقدر وحشتناک افسرده شده بودم که صب سختم بود از رخت خواب بیرون بیام و‌ به زندگیم برسم.

  6. همه چی عالی بود و لذت بردم ( غیر از قطع و وصل مکرر صدا) ممنون از آراز و نفیسه عزیز و ممنون از شما. منتظر پادکست صدای سخن عشق هستم با حضور مهمان ویژه آقای سخاوتی باید خیلی جالب باشه

  7. آقای سخاوتی واقعا این پادکست بی نظیربود.جا داره هم از شما وهم از نفیسه عزیز و آراز دوست داشتنی تشکر کنم که تجربیاتشون رو با بقیه شریک شدند.من با این پادکست هم خندیدم هم گریستم وهم کلی مطلب یاد گرفتم.ازتون ممنون

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *