پادکست فارسی فنامنا – نه دی 97

گفتگویی عمیق با امیرمحمد – اولین تماس گیرنده با پادکست گپ با علی سخاوتی – درباره زندگی در خوابگاه دانشگاه صنعتی شریف، اضطراب اجتماعی، جستجوی یار، مدیتیشن، توسعه فردی و اثرات داروهای روان گردان روی اختلالات روانی .

پادکست فارسی فنامنا

پادکست فارسی فنامنا را که با فید پادکست به راه بادیه منتشر می شود، می توانید روی بیشتر اپ های پادکستینگ گوش بدهید.

Apple PodcastsCastboxRadio PublicPocket CastsSpotifyGoogle PodcastsAnchor

آدرس ایمیل و کانال تلگرام پادکست به راه بادیه.

آدرس صفحه اینستاگرام و توئیتر به راه بادیه.

اگر شما هم مایل هستید درباره زندگی خودتان حرف بزنید می توانید در پادکست فارسی فنامنا شرکت کنید.

15 دیدگاه

  1. یادم رفت اینم بگم که فلسفه سکس و تبیین روانشناختی آن ، از بزرگترین مسائل ناگشوده بشره . من هر چی که در این مورد یافتم خوندم ، ولی چیز دندانگیری نیافتم .

  2. امیر محمد عزیز ، به باور من شما نه تنها مشکلی ندارید ، بلکه اتفاقا آدم خوبی هستید . چرا ؟ زیرا مشکل انسانهای اخلاقی در برقراری ارتباط با جنس مخالف ، به علت اینست که شرم دارند از اینکه طرف مقابل را به یک سوژه فیزیکی ( جنسی ) فروبکاهند . این یه پارادوکسه . مسئله جنسی یه بخش غیرقابل انکار (و بلکه ضروری ) رابطه دو جنس مخالفه . و پارادوکس اینجاست که ما از آن شرمساریم . شاید علت شرمساری اینه که انسانهای اخلاقی ، با استفاده ابزاری از انسانها مخالفند . شاید علت اینه که ما خواهان یه رابطه عشقی افلاطونی هستیم . ولی تجربه من میگه گشتم نبود ، نگرد نیست . چرا ما مردها با رابطه بیزینسی جنسی مشکل خاصی نداریم ؟ زیرا در اینگونه موارد دخالت عواطف و احساسات به حداقل میرسه . توصیه من به شما اینه که اولا دنبال رابطه ارزشی و این داستانا نباش .

    انسان موجود بدبختی است که میخواد اسپریچوال باشه ، در حالیکه اسپریچوالیتی _ معمولا – ناممکنه ( علی الخصوص در دوره ما ) ، و از سوی دیگر آنچه ممکن است و بقای ما به آن وابسته است مسائل کاملا فیزیکال است .
    از علی سخاوتی عزیز هم مثل همیشه ممنون

  3. امیرمحمد از کتابهایی که معرفی کردی و یه سری از حرفات نت برداشتم…خیلی آدم خفنی هستی به نظرم
    دوس داشتم اگه جایی می نویسی بیش تر بخونمت امیدوارم هرچه سریع تر هم یارتو پیدا کنی و به آرزوهات برسی.موفق باشی پسر✋

  4. به نظرم شما با همین شرکت کننده هاتون یه موسسه کنکور راه بندازین من که به عنوان یه دبیرستانی ازتون به شدت استقبال میکنم مثلن در انتهای پادکست ازشون بپرسین که راز موفقیتشون تو کنکور چی بوده و روزی چند ساعت درس میخوندن؟
    بعد کم کم میتونین موسسه کنکور فنامنا رو راه اندازی کنین و به یه میلیاردر تبدیل بشین. خخخخخخخ
    چقد بده که اینجا نمیشه ایموجی گذاشت 🙁

  5. خب اگه کسی دیگه قصد داره تو پادکست فنامنا شرکت کنه، بگه اینجا، دو نفر بشیم(و لطفا ایمیلش رو هم بذاره، چون نمیخوام خودم آدرس ایمیلم رو اینجا در دیدگاه عموم بذارم?)

    1. من از کجا بدونم سر جای یک چیز یا یک نفر کجاست؟ با همون منطق که میشه توجیه کرد یک نفر سر جاش نیست میشه توجیه کرد که سر جاش هست. و امیرمحمد به درستی من رو به چالش کشید. بعد از حرف امیرمحمد که گفت تو ایران هیچی سر جاش نیست من احساساتی شدم و حرفهای بی اساسی زدم که جا داره اینجا به خاطرشون معذرت خواهی کنم.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *