پادکست به راه بادیه #1

رونمایی از مانترای به راه بادیه، شعر دیگری از ویسلاوا شیمبورسکا، حکم دادگاه اجرت المثل، سفر به این طرف بلغارستان، اولین تجربه زندگی آف د گرید  در کارخانه ای به جا مانده از دوران کمونیسم و تمرین پرواز.

به راه بادیه را می توانید روی آیتیونز یا اپ های دیگر پادکستینگ مانند پاکت کست گوش بدهید.

آدرس ایمیل پادکست به راه بادیه.

 

9 دیدگاه

  1. چققققدر مشهود بود که، تلاش میکنین، دیگه کسی به پادکست‌ها گوش نده. خیییلی جالب بود.کاش عکس های هر پادکست رو هم میذاشتین.

  2. سلام.نحوه نگاه شما به واقعیتهای زندگیتون متفاوت تر از چیزیه که مرسوم و متداوله.
    چیزی که برام خیلی جالب بود اینه که بودن با یه زوج خوشبخت و سرشار از زندگی خوشحالتون کرده و نه غمگین.و این شاید نشانه خوش ذات بودن شماست.
    راستی من از همون زمانهایی که وبلاگ می نوشتین و وبلاگ زرخشت رو داشتین می خوندمش و برای همسرم هم تعریف می کردم .وقتی عکساتون رو تو اینستا بهشون نشون دادم اولین چیزی که گفتن این بود:ایشون آدم خوش ذاتی هستند.
    شنیدن این پادکست من رو هم به همون نتیجه رسونده.

  3. شعر ابتدای این پادکست بسیار زیبا بود، جملاتش را گوگل کردم ولی نتونستم شعر کامل و شاعرش را پیدا کنم، حدس می زنم شاعرش خودتون باشید. در هر حال اونقدر برام الهام بخش بود که لحظه لحظه stop را زدم و نوشتمش که داشته باشم. و خب شاید بخوام بفرستمش برای کسانی، در اون صورت اسم شاعر، علی سخاوتیست؟ 🙂

    (در ضمن من هنوز پادکست را کامل گوش ندادم و فقط دارم شعر را مزه مزه می کنم)

    1. بعله به نظر میرسه متن واضح این پست را به کل ندیدم 🙂 جالبه که همش هم پیش خودم میگفتم چقدر شبیه شعرای ویسواوا شیمبورسکاست

  4. سلام.
    اخیرا وبلاگ رو که باز میکنم، پست جدید نمایش داده نمیشه.
    پست بعدیتون رو هم از انتهایِ همین پست که عنوان مطلب بعدی رو زیر داره باخبرشدم
    نمیدونید مشکل از چیه؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *